Рус. Հայ.
ԽՄԲԱԳՐԻՑ

Հարցրու Լուսինե Թովմասյանին. անձամբ ճշտելու հնարավորություն

12.03.2013

LADYNEWS«Քո հարցը» շարքի հաջորդ հյուրը գեղեցկուհի, բիզնես լեդի, «Միսս Հայաստան-2003» և «Վիցեմիսս Եվրոպա-2005» Լուսինե Թովմասյանն է:

Նրան կարող եք հարցեր ուղղել Ձեզ հետաքրքրող ցանկացած թեմայով: Հարցազրույցում կգտնեք Ձեր անունը, հարցը և պատասխանը, որը LADYNEWS-ը կճշտի հատուկ Ձեզ համար:

Լուսինե Թովմասյանի հետ LADYNEWS-ի հարցազրույցին կարող եք ծանոթանալ այստեղ: Հարցեր տալու հերթը ձերն է!!! ))

Ձեր հարցերը նրան կարող եք հղել հենց այս նյութի տակ մեկնաբանություն թողնելով, մեր ֆեյսբուքյան էջում՝ հետևյալ հղումով կամ նամակ գրել contact@ladynews.am հասցեին:

Բաց մի թողեք անձամբ ամեն ինչ ճշտելու առիթը:
Սպասում ենք! :)

Շարքի առաջին հյուրի՝ Գոռ Սուջյանի պատասխաններին իր երկրպագուների հարցերին կարող եք ծանոթանալ այստեղ:

Հ.Գ. Հարցերը կարող են լինել կրեատիվ, շատ համարձակ, բայց… խնդրում ենք լինել կոռեկտ:

Աղբյուր` LADYNEWS.am

 

Դիտվել է 14304 անգամ

ՄԵԿՆԱԲԱՆԵԼ
Sonul Grigoryan | 18-03-2013 20:20
Lusine jan inches karcum ardyoq knoj gexeckutyun@ inch-inch harcerum xangarum e shpman@
Մարիամ Ղազարյան | 17-03-2013 16:09
Լուս ինչի ես դու էդքան լավը? Անհամեստ առաջարկներ երբևիցե ստացել ես հովանավորների կողմից?? ինչը դուրդ չի գալիս մոդելային կարիեռայում?
Nelli | 15-03-2013 13:07
Amenasiruns uzum em misht jptas: Um het es shpvum showbiznesic? Chishta vor Nazeni Hovhannisyani het dzer haraberutyunnern aynqan el lav chen?
Lilit Ghukasyan | 14-03-2013 17:18
Lusinei het sovorel em slavonakan hamalsaranum, uzum em imanal, te inchu ir masnagitutyamb chi ashxatum?? Ev inch hishoxutyunner uni usanoxakan kyanqic?
Seda | 13-03-2013 18:00
Գեղեցկությունը պետք է բնատուր լինի ,թե այնուամենայնիվ կարելի է այն ձեռք բերել?
Stepan Margaryan | 13-03-2013 17:56
Lusine jan kara qo koxq@ lini hasarak mard, voch showbiznesic, voch haytni, voch harust, patkeracnum es @tenc mardu koxqin qez?
Maria | 12-03-2013 19:18
indzela shat hetaqrqrum ardyoq chi uzum masnakcel gexeckutyan mrcuytnieri Hayastanic durs.
alla | 12-03-2013 14:23
chi canaknum masnakcel gexeckutyan mrcuytneri? shat kcankanam tesnel nran Miss world, kam tiezerq mrcuytnerin

Ձեր անունը: *
Ձեր էլ. հասցեն: *
Մեկնաբանությունը: *

Չծերացող գեղեցկուհիների 6 ոսկե գաղտնիք

23.09.2020
Կան շատ կանայք, ովքեր, կարծես, տարիքի հետ ընդհանրապես չեն ծերանում: Եվ մաշկն է մաքուր, և կնճիռներ գրեթե: Նրանք այնքան հաճախ են ժպտում, կարծես նրանց մոտ միշտ ամեն ինչ կարգին է:

Տղամարդու 6 արտահայտություն, որոնց երբեք չպետք է հավատալ

20.08.2020
Ստուգեք՝ դուք երբևէ ընկե՞լ եք այս թակարդների մեջ:

Այս խոսքերը կգերեն ցանկացած կնոջ․ իսկ ինչ են տղամարդիկ իրականում ուղում ասել

30.06.2020
Թերևս տղամարդկանց և կանանց հիմնական խնդիրն այն է, որ նրանք տարբեր լեզուներով են խոսում: Այդ իսկ պատճառով, հակառակ սեռի ներկայացուցիչները հաճախ չեն հասկանում միմյանց։

Գեղեցիկ կանանց 8 խնդիր, որոնց մասին ոչ ոք չգիտի

11.06.2020
Տղամարդկանց մեծ մասը գտնում է, որ գեղեցիկ կանայք կարող են ստանալ ամեն ինչ: Իրականում գեղեցկությունը կարող է ոչ միայն առավելություն լինել, այլև պատիժ:

Կանանց 5 տեսակ, որոնց տեսքն այժմ նորաձև է

05.06.2020
Գեղեցկության հանրաճանաչ մասնագետ Դևիդ Կիբին առաջ է քաշել արտաքինի տեսակների տեսությունը:

Նա անկասկած կթողնի ձեզ, եթե սա անեք

26.05.2020
Տղամարդուց բաժանվելու ամենահավանական ձևն այն է, որ սկսեք նրան համեմատել ուրիշների հետ...և նա կփախչի ձեզանից:

Բաժնի բոլոր նյութերը

ՄԵԿ ՏՈՂՈՎ