«Արմենիա էքսպո-2019» 19-րդ տարածաշրջանային առևտրա-արդյունաբերական ցուցահանդեսում, որ անցկացվեց սեպտեմբերի 12-14-ը Երևանում, այցելուներից շատերին ծանոթ, իսկ մի մասի համար հաճելի հայտնություն էին «ՆԵ» ապրանքանիշով ներկայացված գունավոր լաքերի և եղունգների խնամքի պարագաները։ Ինչպես նշեցին ցուցահանդեսի կազմակերպիչները՝ «ՄԵՆՕԿ» համատեղ ձեռնարկության թողարկածը նման առաջին արտադրությունն է Հայաստանում։
Ցուցահանդեսի այցելուների հիացական արձագանքները, իմ մի փոքր հաճելի զարմանքն ու հայկական յուրահատուկ արտադրանքի ստեղծման գործընթացին ծանոթանալու ցանկությունս տարան Աբովյան քաղաքում գործող «ՆԵ»-ի արտադրամասեր, որտեղ հյուրընկալ աշխատակիցներն ինձ պատմեցին ու ներկայացրեցին հետաքրքիր բազմաթիվ մանրամասներ։
«ՆԵ» հայկական գունավոր լաքերի արտադրությունը սկսվել է 2016թ․-ից, վաճառքի դուրս եկել՝ 2017թ․-ի փետրվարից։ Ինչպես ներկայացրեց «ՄԵՆՕԿ» ՍՊԸ-ի տնօրեն Եղիա Մկրտչյանը՝ մինչ արտադրությունը գունավոր լաքերը փորձարկման երկար ճանապահ են անցել: Նախ՝ լաբորատոր աշխատանքներից հետո թեստավորման համար բաժանվել են տարբեր թիրախային խմբերի, հաշվի առնվել սպառողների կարծիքները, բարելավվել է լաքերի բանաձևը: Այնուհետև ստացված նմուշներն ուղարկվել են միջազգային անկախ հեղինակավոր փորձաքննության՝ վերջիններիս կողմից ստանալով գերազանց գնահատանք։ Այս ուղին անցնելուց հետո միայն 2017-ի ապրիլի 17-ին կայացել է «ՆԵ»-ի հանդիսավոր շնորհանդեսը՝ հայտնի գործիչների ու աստղերի մասնակցությամբ:
«ՆԵ» գունավոր լաքերի արտադրության մեջ օգտագործվում է միայն բարձրակարգ հումք՝ ներմուծված ԱՄՆ-ից և Եվրոպայից։ Դրանք չեն պարունակում միջազգայնորեն արգելված 5 վնասակար նյութերը ՝ դիբութիլ ֆտալատ, կամֆորա, տոլուոլ, ֆորմալդեգիդ և ֆորմալդեգիդի խեժ, որոնք հանդիպում են հայաստանյան շուկայում տարածված լաքերից շատերի մեջ։ «ՆԵ»-ի նմուշներին հատուկ են լավ պիգմենտավորված նորաձև գույները, բացառիկ փայլուն բանաձևը, կրում են իրենց երանգներին համապատասխան ինքնատիպ անուններ։
Ընկերության տեսականին ամբողջացնում են պրոֆեսիոնալ մատնահարդարման պարագաներն ու եղունգների խնամքի միջոցները։ Վերջիններիս, որ ներառում են հիմնային և վերին շերտերը, ակրիլները, գել լաքերը ու կուտիկուլայի յուղերը, հումքային բազան ներկրվում է ԱՄՆ-ից։
Մայրաքաղաքում գործում են «ՆԵ»-ի մասնագիտացված սրահ-ստուդիաները, տեսականին հասանելի է Երևանի ու մարզերի բազմաթիվ վաճառակետերում։
Եղիա Մկրտչյանի խոսքով՝ իրենց լաբորատորիանեում պրպտումներն ու փորձարկումերը շարունակական են, լավագույնը գտնելու, տեսականին ավելի ընդլայնելու և սպառողներին նոր ու արդիական նմուշներով ապահովելու համար։ Ապագա ծրագրերը չի շտապում հանրայնացնել՝ դրանք պահելով որպես հաճելի անակնկալ։
«Մենք աշխատում ենք մեր հայրենակիցների համար, ստեղծում ենք լավագույնը և ոգևորվում՝ տեսնելով նրանց ոգևորվածությունը»,-ասաց հայ գործարարը։
18-07-2025 09:42 Կոֆեինը կարող է կանխել խրոնիկական սթրեսի հետևանքով առաջացած դեպրեսիայի զարգացումը՝ փոխազդելով աղիների և ուղեղի միջև կապի վրա։ Չինաստանում նման եզրակացության են հանգել Չունցինի բժշկական համալսարանի գիտնականները։
18-07-2025 09:36 Չինաստանի Նանկին քաղաքում (Ցզյանսու նահանգ) ձերբակալվել է 38-ամյա մի տղամարդ՝ Ցզյաո մականունով, որը առցանց հայտնի է որպես «Կարմիր քույր»։ Հետաքննիչների տվյալներով՝ տղամարդը, որը հագնվել է կնոջ պես, սեռական հարաբերություն է ունեցել տղամարդկանց հետ, ապա գաղտնի նկարահանել է միջադեպը և առցանց վաճառել է անպարկեշտ տեսանյութերը։ Նա պնդում է, որ քնել է ավելի քան 1000 տղամարդու հետ։
18-07-2025 09:33 2025 թվականի ամառվա նորաձևության թրենդը Sardine Girl Summer-նն է՝ տարօրինակ, ծովային և հմայիչ ձևով ծիծաղելի։ Այն ունի ծովի աղի, Chanel No. 5-ի բույր և... սարդինների: Այո, բառացիորեն. նորաձևության նոր միտումը ձուկն է, ձկան պարկերը, ձկան շքեղությունը: Եվ այն նվաճում է պոդիումները, TikTok-ը և բոլոր նրանց սրտերը, ովքեր հոգնել են բեժ գույնի առօրյա կյանքից և «հանգիստ շքեղությունից»:
18-07-2025 09:25 Սոցիալական ցանցերի երկարատև օգտագործումը կապված է ուշադրության պահպանման դժվարության, հուզական հոգնածության աճի և կախվածություն հիշեցնող վարքագծի հետ։ Ըստ Սինգապուրի Նանյանգի տեխնոլոգիական համալսարանի և Սինգապուրի Research Network հետազոտական գործակալության նոր զեկույցի՝ երիտասարդ մասնակիցների 68%-ը հայտնել է կենտրոնանալու դժվարությունների մասին, մինչդեռ շատերը դժվարացել են դպրոցական առաջադրանքները կատարել կամ մեկ րոպեից ավելի բովանդակություն (կոնտենտ) դիտել։
18-07-2025 08:41 Շվեյցարական շքեղության հոլդինգ Richemont-ը, որը Cartier-ի, Van Cleef & Arpels-ի և այլ հայտնի ապրանքանիշերի սեփականատերն է, հայտնել է վաճառքի 6% աճի մասին առաջին ֆինանսական եռամսյակում (մինչև 5.4 միլիարդ եվրո՝ հաստատուն տեմպերով)՝ շնորհիվ Եվրոպայում, Ամերիկայում և Մերձավոր Արևելքում զարդերի մեծ պահանջարկի, հաղորդում է WWD-ն։