Рус. Հայ.
ԴԵՍԻՑ-ԴԵՆԻՑ

Քաղցր կյանք. ի՞նչ կկատարվի մարմնի հետ, եթե ամեն օր շոկոլադ ուտենք

20.10.2020

Շոկոլադի սիրահարների կյանքն այդքան էլ քաղցր չէ․ ոմանք ասում են, թե դա առողջությանը վնաս է, մյուսներն էլ պնդում են, որ առանց քաղցրով սնուցման՝ ուղեղն ավելի դանդաղ է գործում: Այս քաղցրավենիքի նկատմամբ բանավեճերը շատ են:

Եկեք պարզենք, թե ինչ օգտակար հատկություններ ունի շոկոլադը և արդյո՞ք կարելի է այն ուտել ամեն օր:


Ո՞ր շոկոլադն է ավելի օգտակար

Ցանկացած շոկոլադե սալիկ չէ, որ կարելի է իսկապես օգտակար համարել: Առավելագույն օգտակար հատկություններ ունի մուգ շոկոլադը, որը բաղկացած է առնվազն 65% կակաոյից և լրացուցիչ բաղադրիչներ քիչ է պարունակում:

Կաթնային շոկոլադը նույնպես, ընդհանուր առմամբ, լավ է, բայց ավելի փոքր չափով, քանի որ դրանում չկա ամենաառողջ բաղադրիչը՝ կակաոն: Իսկ, ահա, սպիտակ շոկոլադը դժվար, թե կարելի է առողջարար քաղցրավենիք անվանել. այն հիմնականում բաղկացած է շաքարից և կարագից, մինչդեռ այնտեղ շատ քիչ կակաոյի փոշի կա:

Ուղեղային գրոհ

600x580

Frontiers in Nutrition ամսագրում հրապարակված հետազոտության համաձայն, ֆլավանոլները՝ կակաոյի բուսական քիմիական նյութերը, իրականում օգտակար են ուղեղի համար: Դրանք պաշտպանում են հիշողության և ուշադրության համար պատասխանատու հատվածները, ինչպես նաև մտավոր գործունեության արագությունը:

Գիտնականները կարծում են, որ շոկոլադը դրական է անդրադառնում ուղեղի աշխատանքին' սրտի վրա իր ազդեցության միջոցով. այն օգնում է ապահովել արյան բնականոն հոսք, նվազեցնում արյան մակարդելիությունը և կարգավորում ճնշումը: Սա, իր հերթին, մեծացնում է արյան հոսքը դեպի ուղեղ:

Օգնություն սրտին

Սև շոկոլադի մեջ պարունակվող ճարպերի մեծ մասը «լավն» են՝ միահագեցած ճարպեր և ստեարաթթու: Դրանք դրական ազդեցություն ունեն սրտի վրա: Մինչդեռ կաթնային շոկոլադը կարող է պարունակել հավելումներ, որոնք դժվար է օգտակար համարել, օրինակ՝ տրանս ճարպերը: Գնելուց առաջ արժե ստուգել բաղադրությունը՝ համոզվելու համար, որ ավելացված յուղեր չկան: Բարձրորակ և «ճիշտ» շոկոլադը կակաոյի կարագից բացի այլ բան չպետք է պարունակի:

Մրգային և կոնֆետների հավելումները մեծացնում են շոկոլադի կալորիականությունը և նվազեցնում առողջության համար դրա օգտակար հատկությունները: Նույնիսկ սովորական չորացված մրգերը բարձրացնում են շաքարի մակարդակը քաղցրավենիքի մեջ և վնասում սրտին: Մյուս կողմից, ընկույզեղենը, ինչպիսիք են նուշը կամ հնդկական ընկույզը, օգտակար են սրտի համար և, ընդհակառակը, կարող են ուժեղացնել դրական ազդեցությունը:

Վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ շոկոլադի կանոնավոր օգտագործումը կարող է նվազեցնել սրտամետաբոլիկ խանգարումների ռիսկը: Ենթադրվում է, որ այս քաղցրավենիքի սիրահարների մոտ սրտանոթային հիվանդությունների զարգացման ռիսկը մեկ երրորդով պակաս է:

Մեկ այլ ուսումնասիրության համաձայն՝ շաբաթական երկու կամ ավելի անգամ շոկոլադ ուտելը կարող է 32% -ով նվազեցնել կալցիֆիկացիայի (զարկերակներում կալցիֆիկացիոն գոյացությունների առաջացում) ռիսկը: Բացի այդ, շաբաթական ավելի քան 5 անգամ սեւ շոկոլադ ուտելը 57% -ով իջեցնում է սրտի հիվանդության ռիսկը:

Կարելի՞ է ամեն օր շոկոլադ ուտել

600x580

Չնայած շոկոլադը որոշ դեպքերում կարող է օգտակար լինել, դա չի նշանակում, որ նախաճաշը պետք է փոխարինել քաղցր սալիկներով: Այն պարունակում է մեծ քանակությամբ ճարպեր (32,5 գ՝ 100 գ-ի մեջ) և շատ կալորիաներ (543 կկալ՝ 100 գ-ի մեջ): Շոկոլադ պետք է ուտել չափավոր, փորձեք նվազեցնել չափաբաժնիները և սահմանափակվել օրական մեկ սալիկով: Բարեբախտաբար, մուգ շոկոլադն այնքան հագեցնող է, որ դուք, հավանաբար, չեք ցանկանա գերազանցել առաջարկվող չափաբաժինը։

Աղբյուր՝ LADYNEWS.am

Դիտվել է 8450 անգամ

Читать на русском

ՄԵԿՆԱԲԱՆԵԼ

Ձեր անունը: *
Ձեր էլ. հասցեն: *
Մեկնաբանությունը: *

Ինչպես նիհարել առանց որևէ բան անելու․ ծույլ մարդու 10 պատվիրան 

29.07.2026
Ներկայացնում ենք քաշի կորստի առօրյա հնարքների ցանկ, որոնց իրականացնելը աներևակայելիորեն հեշտ է:

Netflix-ի 8 դետեկտիվ ֆիլմ, որոնք հաստատ արժե դիտել

07.07.2026
Ամեն տարի թողարկվող բազմաթիվ դետեկտիվ ֆիլմերի պատճառով զարմանալի չէ, որ որոշները աննկատ են մնում:

7 իր, որոնք ըստ սնահավատության չպետք է նվել. դրանք կփչացնեն կյանքը

06.06.2026
Երբեմն, նույնիսկ, եթե նվերը տրվում է անկեղծորեն, այն կարող է իրական վտանգ թաքցնել։

Համբույրի էվոլյուցիոն ծագումը

21.05.2026
Համբույրը համընդհանուր ճանաչված սիրո, հարգանքի և ռոմանտիկայի ժեստ է, բայց դրա ծագումը մնում է առեղծվածային։

5 սովորություն, որոնք մեզ դարձնում են դյուրագրգիռ և ագրեսիվ

15.05.2026
Երբեմն տրամադրության փոփոխությունները կարող են դրամատիկ լինել. ընդամենը մեկ պահ առաջ ամեն ինչ հանգիստ էր, իսկ հաջորդ րոպեին ի հայտ են գալիս գրգռվածություն և ուրիշների վրա հարձակվելու ցանկություն:

Ինչպես է սուրճը օգնում պայքարել ծերացման դեմ

06.05.2026
Գիտնականները պարզել են, թե ինչպես են սուրճի մեջ պարունակվող միացությունները օգնում մարմնին պայքարել տարիքային անկման դեմ:

Բաժնի բոլոր նյութերը

ՄԵԿ ՏՈՂՈՎ
12-08-2026 10:18
Կրիշտիանու Ռոնալդուն և Ջորջինա Ռոդրիգեսը նոր գլուխ սկսեցին իրենց հարաբերություններում՝ այս անգամ որպես ամուսիններ։ 2026 թվականի օգոստոսի 11-ին զույգը պաշտոնապես գրանցեց իրենց հարաբերությունները Պորտուգալիայում՝ երկար սպասված առիթի համար ընտրելով մտերիմ քաղաքացիական արարողություն`իրենց ընտանիքի հետ։
12-08-2026 10:08
Արհեստական բանականությունը մարդկանց սովորեցնում է բարություն: ԱԲ–ն կարող է օգնել մարդկանց զարգացնել էմպատիան․ այսպիսի նախնական եզրակացության են եկել Ֆինիքսի համալսարանի հետազոտողները, որոնք ներկայացրել են պիլոտային հետազոտության արդյունքները Ամերիկյան հոգեբանական ասոցիացիայի ամենամյա համաժողովում:
12-08-2026 09:27
«Վայրի հրեշտակ» սերիալի աստղեր Նատալիա Օրեյրոն և Ֆակունդո Արանան վերամիավորվել են կարմիր գորգի վրա սերիալի թողարկումից 28 տարի անց. 54-ամյա դերասանը Բուենոս Այրեսում աջակցել է 49-ամյա դերասանուհուն՝ նրա «Ես նարցիսիստ եմ» կատակերգական ֆիլմի պրեմիերայի ժամանակ:
12-08-2026 05:24
45-ամյա Ալեսանդրա Ամբրոսիոն ամուսնանում է իր 44-ամյա ընկերոջ՝ Բաք Փալմերի հետ՝ երկու տարվա հարաբերություններից հետո: Զարդերի դիզայներն իր սիրելիին ամուսնության առաջարկ է արել լողափում՝ Ինդոնեզիայում հանգստանալիս: Իր Ինստագրամում սուպերմոդելը կիսվել է պահով և գրել. «Ես քեզ կընտրեի այս կյանքում և հաջորդ բոլոր կյանքերում: Մեր հավերժության համար, իմ սեր»:
12-08-2026 01:12
Մոտ 2,4 միլիոն աֆղան աղջիկներ «Թալիբան» շարժման իշխանության գալուց հինգ տարի անց շարունակում են զրկված մնալ միջնակարգ կրթություն ստանալու հնարավորությունից։ Իրավիճակի մասին հայտարարել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն՝ կոչ անելով անհապաղ և առանց որևէ նախապայմանի վերականգնել աղջիկների և կանանց՝ միջնակարգ և բարձրագույն կրթություն ստանալու իրավունքը, հաղորդում է Associated Press-ը։
LN-Ը ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ԿԱՐԴԱԼ
LN -Ը ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ԴԻՏԵԼ
% ԶԵՂՉԵՐ ԽԱՆՈՒԹՆԵՐՈՒՄ
ՈՒՐ ԳՆԱԼ ԵՐԵԿՈՅԱՆ
ՕԳՏԱԿԱՐ ՀՂՈՒՄՆԵՐ
ՆՈՐԸ ՁԵՐ ԿՅԱՆՔՈՒՄ

Ամսվա աստղագուշակ․ օգոստոս 2026 թ․

01.08.2026
Օգոստոսը լի կլինի հրաշքներով լի։ Դուք հրաշալի հնարավորություն կունենաք հրաժեշտ տալու անցյալին և ապագայի ամուր հիմք դնելու համար։

LADYNEWS TV
Վիեննայում կայացած 70-րդ «Եվրատեսիլ 2026» երգի մրցույթում հաղթեց Բուլղարիան ներկայացնող Dara-ն։ Նա կատարեց «Bangaranga» երգը` վաստակելով 516 միավոր։
ՕՐՎԱ ԱՍՏՂԱԳՈՒՇԱԿ

Խոյ
21.03-20.04

Ցուլ
21.04-22.05

Երկվորյակ
23.05-22.06

Խեցգետին
23.06-23.07

Առյուծ
24.07-24.08

Կույս
25.08-23.09

Կշեռք
24.09-23.10

Կարիճ
24.10-22.11

Աղեղնավոր
23.11-22.12

Այծեղջուր
23.12-20.01

Ջրհոս
21.01-19.02

Ձուկ
20.02-20.03
ՇԱԲԱԹՎԱ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾԸ
10.08.2026
Դիտվել է 870 անգամ
06.08.2026
Դիտվել է 419 անգամ
07.08.2026
Դիտվել է 392 անգամ
08.08.2026
Դիտվել է 373 անգամ
12.08.2026
Դիտվել է 116 անգամ

© 2012, LADYNEWS.am
Մեջբերումներ անելիս հղումը (hyperlink) LADYNEWS.am-ին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն խմբագրության տեսակետի հետ: Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում:

LADYNEWS.am-ի մասին
Հեռ.` +374060445674, +37455545535
Էլ-փոստ` [email protected]
Գովազդ կայքում: Հեռ.՝ +374060445674, +374 55545535
Էլ-փոստ՝ [email protected]

Webmaster