Գիտնականները բացահայտել են աղանդերի օգտակարությունը. այն նիհարելու ուղի է
15.02.2019
Գիտնականները դրական պահեր են գտել աղանդերների ընտրության հարցում նրանց համար, ովքեր ձգտում են նիհարել:
Արիզոնայի (ԱՄՆ) և Մոնտերեյի (Մեքսիկա) համալսարաների գիտնականների անցկացրած հետազոտության արդյունքները հրապարակվել է Journal of Experimental Psychology: Applied ամսագրում:
Գիտնականները չորս փորձ են անցկացրել: Դրանցից առաջինում, որն իրականացվել է Տեխնոլոգիական համակսարանի ինքնասպասարկվող սրճարանում Դավիթ Ֆլորեսի և նրա օգնականների կողմից՝ 134 այցելուների շրջանում անցկացվել է հարզազրույց, որոնք առնչվել են առողջ սննդի նրանց պատկերացումներին:
Հարցազրույցներն անցկացվել են այն բանից հետո, երբ սնվողները արդեն հատել էին ուտեստներ ընտրելու հարթակի գիծը: Ընդ որում չորս օրվա ընթացքում աղանդերները (մեկ չիզքեյք, մեկ՝ թարմ միրգ, սակայն ոչ միաժամանակ) տեղակայվել են հարթակի մեկ սկզբում, մեկ վերջում:
Սրճարանի այցելուներին առաջարկվել են նաև այլ ուտեստներ, որոնց մի մասն ավելի առողջարար և օգտակար էին, իսկ մյուսը՝ վնասակար և կալորիաներով հարուստ: Ֆլորեսը և նրա գործընկերը մարնակրկիտ արձանագրում էին, թե հատկապես ինչ են նախընտրում ուտել այցելուները: Պարզվել է, որ սրճարանի այն այցելուները, ովքեր առաջինն ընտրում էին չիզքեյքի հարթակից, միջինը 30 կալորիա ավելի քիչ սնունդ էին ընտրում, քան նրանք, ովքեր որպես աղանդեր վերցնում էին միրգ:
Ընդ որում՝ հավանականությունը, որ կալորիական աղանդեր սկզբում ընտրածները ուտեստների բաշխման հարթակից կվերցնեն ավելի սակավ կալորիականությամբ ուտելիքներ երկու անգամ ավելի էր, քան, երբ չիզքեյքը տեղակայվում էր վերջում:
Մեկ այլ փորձում հետազոտողները ստեղծել են ուտելիքի առաքման ձևական կայք: Մասնակիցները պետք է ընտրություն կատարեին օգտակար և կալորիական աղանդերների միջև, և դա պետք է աներին ուտելիքի ընտրության կամ սկզբում, կամ վերջում:
Հետազոտողները ենթադրում են, որ այդ դրսևորումը պայմանավորված է հետևյալով․ երբ մարդը անմիջապես ընտրում է կալորեական աղանդեր, նա, այնուհետև, ենթագիտակցորեն ձգտում է քավել «մեղքը» և այդ պատճառով նախընտրությունը տալիս է սակավ կալորիական ուտելիքին։ Իսկ, ահա, երբ նախնական ընտրությունը եղել է ի օգուտ մրգերի, այնուհետև իրեն հնարավորություն է տալիս թուլանալ և վերցնել ինչ-որ կալորիական բան։
Գիտնականները գտնում են, այդ հոգեբանական ֆենոմենից կարող են օգտվել սնունդ առաքող կայքերը, ռեստորանները, սրճարանները և ինքնասպասարկման սննդի կետերը, տորթերն ու թխվածքները ի ցույց են դնում բաշխման առաջին գծում և դրանով իսկ իրենց սպառողներին խրախուսելով ճիշտ սնվել։
Աղբյուր` LADYNEWS.am Դիտվել է 3886 անգամ
Читать на русском
|