Հիմնականում ի՞նչ խնդիրներով են այսօր կանայք դիմում հոգեբանին:Որո՞նք են կնոջ կյանքի ամենաբարդ հոգեբանական փուլերը:LN-ի հարցերին պատասխանել է հոգեբան Հրաչյա Ամիրյանը:
Ցանկացած կնոջ կյանքում առաջնային, կենսականորեն կարևոր ոլորտը միջանձնային փոխհարաբերություններն են:Հասարակության կյանքում և հասարակական մտածողության մեջ ինչպիսի փոփոխություններ էլ կատարվեն, կնոջ դերը և այդ դերի մասին պատկերացումները որքան էլ փոփոխվեն, միևնույնն է, կանանց առավելապես հուզող խնդիրները դրանից գրեթե չեն փոխվում: Կանանց ամենից շատ հուզող խնդիրները շարունակում են մնալ միջսեռային-սիրային, ամուսնական և ընտանեկան փոխհարաբերությունների հետ կապված հարցերը: Այդ թվում, բնականաբար, նաև երեխաների և նրանց զարգացման ու առողջության հետ կապված խնդիրները: Հաջորդը աշխատանքի և կարիերայի հետ կապված հարցերն են, բայց դրանց թվում, միևնույնն է, առաջին պլանում փոխհարաբերությունների հետ կապված խնդիրներն են: Երիտասարդ աղջիկների և կանանց մոտ վառ արտահայտված է նաև ինքնազարգացման, ինքնակատարելագործման ձգտումը, և նրանք հոգեբաններին շատ են դիմում անձի զարգացման զանազան դասընթացների և սեմինարների մասնակցելու համար: Այս վերջինը շատ ուրախալի հանգամանք է:
Հոգեբանորեն բարդ փուլերն այն ժամանակ են վրա հասնում, երբ աղջիկը, կինը անձնական նշանակալի փոխհարաբերությունների հետ կապված ընտրության առջև է կանգնում և իր համար կարևոր որոշումներն է կայացնում:Եթե այդ փոխհարաբերությունները նորմալ և գոհացուցիչ կերպով են զարգանում, ապա մեծ բարդություններ չեն լինում, իսկ առաջանալու դեպքում էլ դրանք համեմատաբար հեշտ են հաղթահարվում: Ավաղ, ամենևին էլ միշտ չէ, որ դա հենց այդպես էլ լինում է: Անձնական, առավել ևս ամուսնա-ընտանեկան հարաբերությունները ներկայումս բարդացել են, անհատականացել են, դրանք մի շարք պահանջներ են ներկայացնում ինչպես կանանց, այնպես էլ տղամարդկանց: Բազմաթիվ ունակություններ ու կարողություններ են պահանջվում երջանիկ փոխհարաբերություններ, մասնավորապես երջանիկ և ամուր ընտանիք ստեղծելու և այն պահպանելու համար: Բնական է, որ շատ հաճախ ամենատարբեր բարդություններ ու դժվարություններ են ծագում: Ահա այդպիսի դեպքերում էլ աղջիկները, կանայք հոգեբանորեն բարդ իրավիճակներում են հայտնվում:
03-07-2025 10:43 85-ամյա Ալ Պաչինոին, ով անցյալ տարի բաժանվեց 31-ամյա Նուր Ալֆալլահից, լուսանկարել են իր նոր ընկերուհու հետ համբուրվելիս: Ամերիկացի դերասանը և երիտասարդ իտալացի լրագրող Կատերինա Դի Տերլիզին ճաշել են Հռոմի Պիացցա դել Պոպոլոյի Il Bolognese ռեստորանում, իսկ նրանց համբույրը ֆիքսել են պապարացիները: Ալ Պաչինոյի նոր ենթադրյալ ընկերուհու մասին հայտնի է միայն այն, որ նա ծնունդով Իտալիայից է և վերջին երկու տարիների ընթացքում աշխատել է որպես ազատ լրագրող NBC News-ում: 2023 թվականին աղջիկը ստացել է լրագրության և մուլտիմեդիա հաղորդակցությունների մագիստրոսի աստիճան:
03-07-2025 10:40 50-ամյա Դելֆին Արնոն պարգևատրվել է Ֆրանսիայի բարձրագույն պարգևով՝ Պատվո լեգեոնի շքանշանով: Նախագահ Էմանուել Մակրոնն անձամբ է շքանշանը հանձնել Dior նորաձևության տան գործադիր տնօրենին և LVMH կայսրության սեփականատիրոջ՝ Բեռնար Արնոյի դստերը, որի մեջ են մտնում այնպիսի ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են Loro Piana-ն, Louis Vuitton-ը և Moët Hennessy-ն:
03-07-2025 10:33 Մեծահասակ մարդկանց մոտ քնի խանգարումներ առաջանում են արգելակող նեյրոնների կորստի պատճառով, որոնք տեղակայված են հիպոթալամուսում: Այսպիսի եզրակացության են եկել Բոստոնի համալսարանի գիտնականները: Պարզվել է, որ 70-ամյա մարդը միջինում 60 րոպե քիչ է քնում, քան քսանամյա երիտասարդը: Ավելին, մեծ տարիքում դժվարանում է քնելը, օրգանիզմը ավելի վաղ է արթնանում, քունը ֆրագմենտավորվում է: Նախկինում այս առանձնահատկությունների պառճառը չէր հաջողվում պարզել:
03-07-2025 10:17 NYP-ն հաղորդում է, որ ննջասենյակում դասական «բում-բումը» վտանգի տակ է, և այդ ամենը էկրանին «կպչելու» սովորության պատճառով։ Մտահոգիչ է, որ տասը մեծահասակից մեկը խոստովանում է, որ կնախընտրեր սոցցանցերում սքրոլինգ անել զուգընկերոջ հետ մտերմության փոխարեն։ Մասնագետները զգուշացնում են, որ այս «թվային կախվածությունն» ունի մի ամբողջ փունջ կողմնակի ազդեցություններ՝ հոգնածությունից և կենտրոնացման նվազումից մինչև հիշողության և հոգեկան առողջության վատթարացում։
03-07-2025 02:29 Launchmetric հետազոտական ընկերության տվյալներով՝ Լորեն Սանչեսի և Ջեֆ Բեզոսի շքեղ հարսանիքը Վենետիկում հանգեցրել է տպավորիչ 222 միլիոն դոլարի լրատվամիջոցների ազդեցության։ Լրատվամիջոցների ազդեցության առաջատարը իտալական Dolce & Gabbana ապրանքանիշն էր, որը կազմել է 14.5 միլիոն դոլար, գրում է WWD-ն։