Рус. Հայ.
ԽՄԲԱԳՐԻՑ

«Քո հարցը». անձամբ ճշտելու հնարավորություն

25.02.2013

Նոր ձևաչափ LN-ի հյուրասրահում: Այսուհետ «Հյուսրասրահ» խորագրում հյուրընկալված հայտնիներին հարցեր տալու հնարավորություն ունեք նաև դուք, սիրելի ընթերցողներ: «Քո հարցը» շարքում կլինեն ձեր հարցերով ձևավորված հարցազրույցներ այն մարդկանց հետ, ովքեր արդեն մեկ անգամ հյուրընկալվել են LADYNEWS-ին:


Նրանց կարող եք հարցեր ուղղել Ձեզ հետաքրքրող ցանկացած թեմայով: Հարցազրույցում կգտնեք Ձեր անունը, հարցը և պատասխանը, որը LADYNEWS-ը կճշտի հատուկ Ձեզ համար:


Շարքը բացում է Գոռ Սուջյանը, ում հետ LN-ի հարցազրույցին կարող եք ծանոթանալ այստեղ:


Ձեր հարցերը նրան կարող եք հղել հենց այս նյութի տակ մեկնաբանություն թողնելով, մեր ֆեյսբուքյան էջում՝ հետևյալ հղումով կամ նամակ գրել contact@ladynews.am հասցեին:


Բաց մի թողեք անձամբ ամեն ինչ ճշտելու առիթը:
Սպասում ենք! :)
Հ.Գ. Հարցերը կարող են լինել կրեատիվ, շատ համարձակ, բայց… խնդրում ենք լինել կոռեկտ:

Աղբյուր` LADYNEWS.am

Դիտվել է 7110 անգամ

ՄԵԿՆԱԲԱՆԵԼ
Lianka | 23-03-2013 12:57
isk nra sirt@ zbaxvaceee??? naxoroq shnorhakalutyun harcis hamar...
Nina | 04-03-2013 00:19
indz shat e dur galis @ntrvats erg@, isk inchpisin e gor sujyani molorak@?
karina | 01-03-2013 14:35
Ir mankutyunic inch e hishum???
Hayk | 01-03-2013 14:34
uzum em imanam, te gor@ qani @nkeruhi a unecel.
Armenuhi Petrosyan | 27-02-2013 15:05
Inch gjutyun es minchev hima arel, Inch karelia spasel qezanic?
m .NARA | 26-02-2013 18:45
mot apagayum cheq cankanum pwxel CER sanrvacq@ :)
Ani | 26-02-2013 14:01
Qani tarekan e Gor Sujyan@?
lusine | 25-02-2013 18:34
in4u vo4 hayastanum ayl afxanstanum
Armine Mshakyan | 25-02-2013 18:06
Gor ches uzum erkrpagunerid het hanipum kazmakerpes? Exel a @tenc depq, vor ekrpaguhinericd meki het sharunakes kyanqum shpvel? Knereq 2 harc em grel, ete edpes chi kareli, menak arajin harcs tveq.
Անուշ Առաքելյան | 25-02-2013 15:46
Kharcneq inq@ inch vor kap uni ergchuhi Varsayi het, inch haraberutyunneri mej en?

Ձեր անունը: *
Ձեր էլ. հասցեն: *
Մեկնաբանությունը: *

Ով է ամենաքաջը

21.10.2020
Մի անգամ շատ արժանավոր ռազմիկներ հավաքվեցին, որպեսզի պարզեն, թե իրենցից ո՞վ է ամենահամարձակն ու անվախը:

Ինչպես ինքնամոտիվացվել

08.10.2020
Ինչպե՞ս դրդել ինքդ քեզ հետագա զարգացման: Կա՞ն արդյոք արդյունավետ մեթոդներ, որոնք կօգնեն ձեզ դառնալ սեփական «շարժիչը» և ոգևորողը:

Չծերացող գեղեցկուհիների 6 ոսկե գաղտնիք

23.09.2020
Կան շատ կանայք, ովքեր, կարծես, տարիքի հետ ընդհանրապես չեն ծերանում: Եվ մաշկն է մաքուր, և կնճիռներ գրեթե: Նրանք այնքան հաճախ են ժպտում, կարծես նրանց մոտ միշտ ամեն ինչ կարգին է:

Տղամարդու 6 արտահայտություն, որոնց երբեք չպետք է հավատալ

20.08.2020
Ստուգեք՝ դուք երբևէ ընկե՞լ եք այս թակարդների մեջ:

Այս խոսքերը կգերեն ցանկացած կնոջ․ իսկ ինչ են տղամարդիկ իրականում ուղում ասել

30.06.2020
Թերևս տղամարդկանց և կանանց հիմնական խնդիրն այն է, որ նրանք տարբեր լեզուներով են խոսում: Այդ իսկ պատճառով, հակառակ սեռի ներկայացուցիչները հաճախ չեն հասկանում միմյանց։

Գեղեցիկ կանանց 8 խնդիր, որոնց մասին ոչ ոք չգիտի

11.06.2020
Տղամարդկանց մեծ մասը գտնում է, որ գեղեցիկ կանայք կարող են ստանալ ամեն ինչ: Իրականում գեղեցկությունը կարող է ոչ միայն առավելություն լինել, այլև պատիժ:

Բաժնի բոլոր նյութերը

ՄԵԿ ՏՈՂՈՎ
22-10-2020 09:44
Ռեալիթի շոուի աստղ Քիմ Քարդաշյանը Արցախյան պատերազմի առաջին օրերից հետեւում է իրավիճակին՝ աջակցելով Արցախին եւ Հայաստանին։ Իր 40-ամյակը հայտնի աստղը նշել է հոկտեմբերի 21-ին եւ իր ծննդյան օրը, կիսվել լուրով։ «Ծննդյան լավագույն նվերը։ Այսօր ԱՄՆ Կոնգրեսի գրադարանը հայտարարել է, որ շրջանառության մեջ է դրվում Հայոց ցեղասպանություն առարկայական խորագիրը։ Այս նշանակալի լուրը հայտարարվեց ԱՄՆ Կոնգրեսի կողմից Հայոց ցեղասպանության ճանաչումից գրեթե մեկ տարի անց եւ Արցախում հայերի վրա ավերիչ հարձակումների համատեքստում», - իր Instagram-ի Stories բաժնում մասնավորապես գրել է աստղը։